|

Lars Raael Myrvold blir ansvarlig for innhold og SEO i Huseierne

Medlemsorganisasjonen Huseierne styrker laget, og har ansatt Lars Raael Myrvold (30) i stillingen som Innholds- og SEO-ansvarlig.

– Vi har høye ambisjoner for vekst og satser tungt på digitale tjenester for landets boligeiere, sier Lillian Vatnøy, leder for Merkevare, kommunikasjon og markedsføring i Huseierne i en pressemelding.
– SEO og innholdsstrategi er sentralt for å sikre at folk finner relevant og kvalitetssikret informasjon når de trenger det. Når vi nå bygger helt nye nettsider, er vi svært glade for å ha fått med oss Lars på laget, sier Vatnøy.

Myrvold kommer til Huseierne fra rollen som Content Performance Specialist i OBOS, og er i gang med sin første uke i ny jobb.

– Jeg gleder meg stort til å være med på å utforme den tekniske riggen for skalerbare løsninger og godt innhold, slik at vi alltid møter brukernes behov og forventninger – nå og i fremtiden, sier Myrvold om sin nye rolle.

En breddfull digital verktøykasse

Lillian Vatnøy forteller at Myrvold umiddelbart gjorde et godt inntrykk, både i intervjuer og casepresentasjon.

– Han er en skikkelig SEO-stjerne som har en imponerende digital verktøykasse og en analytisk og strategisk tilnærming. Han blir en viktig brikke i arbeidet med å gjøre nyttig innhold fra landets sterkeste fagmiljø på boligjuss og byggteknisk rådgivning mer tilgjengelig for boligeiere. Han er i tillegg en skikkelig hyggelig, nedpå og sosial fyr som vil passe godt inn hos oss, mener Vatnøy.

Hun forteller at Huseierne har ambisiøse mål både for rekrutteringen og nye nettsider, som lanseres til høsten.

– Huseierne.no skal tydeliggjøre merkevaren vår og synliggjøre verdien av et medlemskap i Huseierne. Vi står midt i et taktskifte der vi utvikler nye digitale tjenester og styrker posisjonen vår som en relevant kunnskapsaktør for boligeiere. Da er det ekstra gøy å se at vi tiltrekker oss så mange sterke kandidater til stillingene vi lyser ut, sier Vatnøy.

– Det handler om folk

– Den norske boligmodellen er ikke bare politikk. Det handler også om folka som vil inn på boligmarkedet og de som faktisk bor i landets hus og leiligheter. Nå skal vi bygge videre på det som knytter dem sammen, kommenterer Lars Myrvold, og legger til at arbeidet med nye Huseierne.no bare er én av en rekke store digitale satsinger forbrukerorganisasjonen jobber med i 2025.

– Det er høyt tempo og god framdrift i Huseierne for tida. Vi er godt rustet for framtida med et lag bestående av svært dyktige medarbeidere, som har store ambisjoner på vegne av våre nær 300.000 medlemmer, avslutter Lillian Vatnøy.

Hodejegerne gratulerer Lars Raael Myrvold og takker Huseierne for samarbeidet!

Tekst: pressemelding Huseierne. Foto: Peter Hellersøy/Huseierne.

Lignende saker fra Hodejegerne