|

Hurtigruten styrker PR-Teamet

Kjersti Johannessen og Caroline Nilsen går om bord i Hurtigrutens kommunikasjonsavdeling.

Jeg har lenge drømt om å jobbe i Hurtigruten, og det føles skikkelig bra å være på plass, sier Kjersti Johannessen til Kampanje.
Siden mai 2020 har hun vært kommunikasjonssjef i Mills, og bytter ut påleggssalater og majones med norsk natur som ny pressesjef i Hurtigruten.
Selskapet henter i tillegg Caroline Nilsen, som sist kommer fra rollen som PR-rådgiver i Släger. Hun har tidligere jobbet i Avinor og Statens vegvesen, og er ny PR- og kommunikasjonsrådgiver i Hurtigruten.

Jeg er veldig glad for å bli en del av Hurtigruten. Å jobbe i et selskap som både viser frem det beste av Norges kyst og tar sitt samfunnsansvar på alvor, er en spennende mulighet, sier Nilsen.


Les hele saken her.


Hodejegerne gratulerer Kjersti Johannessen og Caroline Nilsen, og takker Hurtigruten for et godt samarbeid!

Lignende saker fra Hodejegerne