Er du vår nye E-commerce Solution Architect som vil løfte Gullfunn til å bli bransjeledende innen digitale kundereiser?

Gullfunn er en av Norges største butikkjeder innen smykker og klokker. Selskapet ble startet i 1969, og har i dag 53 fysiske butikker og nettbutikk. De siste årene har Gullfunn opplevd stor vekst, og antall ansatte teller i dag rundt 300. Gullfunns mål er å kunne levere gaver til de spesielle anledningene i livet; for eksempel dåp, navnedag, konfirmasjon, forlovelse, bryllup, jul, og andre feiringer. Du har anledningen, Gullfunn har gaven!

Send søknad

Synes du det er spennende å jobbe med optimalisering av tekniske løsninger i nettbutikk? Er du opptatt av sammenhengen mellom det kommersielle og det tekniske, og forstår at dette skaper gode kundeopplevelser på nett? Da er kan dette være stillingen for deg.

Gullfunn er i stor vekst og trenger derfor flere dyktige og kloke hoder med på laget. Vi har stort fokus på digital utvikling og ambisjonen er å skape de beste kundeopplevelsene både på nett og i butikk.

Derfor søker vi nå en initiativrik og utpreget strukturert løsningsarkitekt som trives med å koordinere både prosjekter og arbeidsoppgaver i en innholdsrik arbeidshverdag. For å trives i rollen tror vi det er viktig at du har en genuin interesse for kjøpsreisen og det helhetlige, kommersielle bildet.

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:
  • Ansvar for tekniske løsninger som først og fremst er relevant for nettbutikken, og koordinering av leverandører; for eksempel netthandelsleverandør, ERP, PIM, kundeklubbleverandør og lignende
  • Oppfølging av roadmap for de digitale tjenestene
  • Følge opp leverandører og ha det tekniske forvaltningsansvaret for løsninger mht. avtaler, lisenser og utviklingsinitiativer
  • Være systemeier og bindeleddet til de forskjellige teknologileverandørene
  • Ansvarlig for dataforvaltning og GDPR
Stillingen rapporterer til Head of Digital & Customer Experience.

Ønsket bakgrunn og kompetanse:
  • God teknisk forståelse
  • Interesse for det kommersielle aspektet og kundenes kjøpsreise
  • Erfaring fra lignende stilling
  • Erfaring med å samarbeide med flere ulike leverandører parallelt / koordinere flere stakeholders
  • God fremstillingsevne
  • Gjerne relevant høyere utdanning
  • Erfaring fra A/B testing er en fordel, men ikke et krav
Hvem er du som person?

For å trives i teamet er det viktig at du er samarbeidsvillig og nysgjerrig, og at du synes det er gøy med en arbeidshverdag med til tider høyt tempo. Videre tror vi at du er:
  • Initiativrik, uredd og nysgjerrig
  • Resultatorientert, analytisk og løsningsorientert
  • Utpreget strukturert, organisert og god til å koordinere flere prosjekter på en gang
  • Trives med mange baller i luften og varierte arbeidsoppgaver
  • Har et ønske om å utvikle deg sammen med et selskap i vekst
Kjenner du deg igjen i dette, hører vi gjerne fra deg.

Hva kan vi tilby?

Gullfunns arbeidsmiljø preges av entusiasme, energi og stå-på-vilje. Vi er 14 medarbeidere på kontoret, og vi holder til i hyggelige, freshe lokaler på Lysaker. Du blir en del av et team på åtte personer.

Vi kan tilby deg et faglig sterkt, energisk miljø hvor vi er opptatt av trivsel på arbeidsplassen. Hos oss er det høyt under taket. Vi har gode utviklingsmuligheter, og vi vil hjelpe deg med å nå de målene du ønsker.

Du vil også være del av et større miljø sammen med andre med tilsvarende roller i andre selskaper i konsernet, for eksempel VITA, Elitefoto og ARG.

Vi vet at ulike perspektiver fremmer nytenking, gir dypere innsikt og bedre resultater. Gullfunn ønsker derfor et stort mangfold blant søkere.

Søknadsfrist 14. august. For spørsmål om stillingen, kontakt gjerne våre rådgivere hos Hodejegerne, Elisabeth Lien, tlf. 481 33 390 eller Ann Mari Nygjerde, tlf. 957 50 245.
Send søknad
Elisabeth Lien

Elisabeth Lien

Rådgiver +4748133390
Ann Mari Nygjerde

Ann Mari Nygjerde