Airport Retail Group (ARG) søker systemeier ERP

Utgått

Airport Retail Group (ARG) er i en spennende reise og vi har som mål om å bli den ledende Retail aktøren på lufthavner i Norden og UK. Og vi er godt på vei. I begynnelsen av 2023 forsterket vi vår posisjon ved å overta ansvaret for ti av Avinors Tax Free- og Travel Value-butikker. Dette samtidig som at merkevaren ÆRA styrket sin drift på Gardermoen og ved flere regionale flyplasser i Norge. Selskapet har i dag ca. 50 butikker, i tillegg til de fleste fashion butikkene på Steen og Strøm Magasin.
Vi er stolte av arbeidet som gjøres og vi tar godt vare på gründer-spiriten i organisasjonen, noe som fører til korte beslutningsveier, mye frihet og muligheten til å påvirke driften og videre vekst.

Send søknad

Vil du være med på sky-reisen som systemeier hos Airport Retail Group (ARG), en ledende aktør innen varehandel på flyplasser i Nord Europa?

Vi er på jakt etter en dyktig teknisk ekspert til en nyopprettet rolle for å styrke teknologi-teamet vårt. Hos oss vil du ha ansvaret for Microsoft Dynamics 365 Business Central-systemet og rapportere direkte til CTO.

Vi søker en kandidat som kombinerer faglig dyktighet med forretningsmessig innsikt og som er i stand til å prioritere og kommunisere godt med forretningen. Rollen er bred og variert, og du må være trygg og selvstendig nok til å ta ansvar for Business Central-løsningen, sette kursen, lede prosjekter og samarbeide og følge opp eksterne leverandører.

Vi ser også etter deg som kan bringe verdifull innsikt inn i vårt retail-miljø og som har forståelse for kundereisen, inkludert områder som netthandel, data og innsikt, CRM og kasseløsninger.
Dersom du har erfaring med ERP-systemer innenfor varehandel, den nødvendige tekniske kompetansen og forståelsen for hva som skal prioriteres, oppfordrer vi deg til å søke.

Ansvarsområder:

  • Ansvar for Microsoft Dynamics 365 Business Central-systemet; ytelse og kontinuerlig forbedring
  • Samarbeide med forretningsavdelinger for å identifisere, prioritere og oversette krav
  • Ledelse av prosjekter for systemoppgraderinger, funksjonsimplementering og integrasjoner
  • Rapportering, analyse og datadrevet beslutningsstøtte
  • Lede og utføre test av endringer
  • Ansvarlig for håndtering av endringer og feil i systemet
  • Oppfølging av leverandører
  • Brukerstøtte, opplæring og kommunikasjon med interne og eksterne interessenter

Kvalifikasjoner:

  • Kunnskap om Microsoft Dynamics 365 Business Central og forståelse for ERP-systemer
  • Evnen til å samarbeide og kommunisere tydelig med både tekniske og ikke-tekniske interessenter
  • Erfaring med systemforvaltning, prosjektstyring og være en god kravstiller
  • Bachelorgrad innen informatikk, økonomi eller tilsvarende erfaring

Personlige egenskaper:

  • Evnen til å håndtere tempo og nye utfordringer i et dynamisk miljø
  • Sterk læringsvilje og interesse for ny teknologi
  • Kommuniserer klart og effektivt på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig

Kontoret vårt ligger på Gardermoen, men IT teamet jobber selvstendig og kan også i stor grad benytte hjemmekontor. Bli med oss på vår vekstreise og bidra til å forme fremtiden for varehandel på flyplasser i Norden med Airport Retail Group!

Vi vet at mangfold skaper bedre resultater, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

For mer informasjon om stillingen, kontakt gjerne våre rådgivere hos Hodejegerne,
Åsta Braathen, tlf.: 989 01 025, eller Anette Myhre Vincendeau, tlf.: 975 37 455

Søknadsfrist: Snarest! Vi behandler søknader fortløpende, så søk gjerne i god tid før fristen. Tiltredelse etter avtale.

Send søknad
Åsta Braathen

Åsta Braathen

Partner / daglig leder +4798901025
Anette Myhre Vincendeau

Anette Myhre Vincendeau

Partner og fagansvarlig analyse og research +4797537455