Kjersti Johannessen og Caroline Nilsen går om bord i Hurtigrutens kommunikasjonsavdeling.
Jeg har lenge drømt om å jobbe i Hurtigruten, og det føles skikkelig bra å være på plass, sier Kjersti Johannessen til Kampanje. Siden mai 2020 har hun vært kommunikasjonssjef i Mills, og bytter ut påleggssalater og majones med norsk natur som ny pressesjef i Hurtigruten. Selskapet henter i tillegg Caroline Nilsen, som sist kommer fra rollen som PR-rådgiver i Släger. Hun har tidligere jobbet i Avinor og Statens vegvesen, og er ny PR- og kommunikasjonsrådgiver i Hurtigruten.
Jeg er veldig glad for å bli en del av Hurtigruten. Å jobbe i et selskap som både viser frem det beste av Norges kyst og tar sitt samfunnsansvar på alvor, er en spennende mulighet, sier Nilsen.
Den nye direktøren kommer fra stillingen som direktør ved Brageteatret i Drammen, og bringer med seg omfattende ledererfaring og solid kompetanse fra kultursektoren. «Black Box teater har en…
Kristin Oudmayer kommer fra stillingen som direktør for barns rettigheter i UNICEF Norge, og har bred bakgrunn fra arbeid med barn og rusproblematikk. «Å lede arbeidet for å…
Yrja Flem kommer fra stillingen markeds- og kommunikasjonssjef ved NTNU Vitenskapsmuseet, og har erfaring fra stillinger innen både kultur, næringsliv og akademia. Flem tiltrer stillingen i juni 2024,…
Elisabeth Egseth Hansen fortsetter som teatersjef ved Trøndelag Teater. Styret har tilbudt henne et nytt åremål som strekker seg til 31. desember 2030. Egseth Hansen tiltrådte stillingen som…
Det melder NRK i en pressemelding. Olseng kommer fra jobben som administrerende direktør i produksjonsselskapet Mastiff. – Jeg gleder meg helt enormt til å være med på å jakte…
Kine har en bred erfaring innen kommunikasjon og rådgivning, med bakgrunn som blant annet konsulent i Corporate Communication og kommunikasjonsrådgiver i Høyres Stortingsgruppe. – Jeg gleder meg til…