Digitale rekrutteringsprosesser og online karriererådgivning

Vi opplever alle store endringer for tiden, og derfor er det viktig for oss å tilpasse våre tjenester til disse endringene.

Spredningen av koronaviruset gjør at vi alle må ta vårt samfunnsansvar for å forebygge og begrense smitten. For å gjøre dette, tilbyr vi nå 100% digitaliserte tjenester, slik at du kan motta vår bistand uansett om du befinner deg på kontoret eller hjemme i din egen stue.

Vi leverer nå alle tjenester digitalt
Selv om vi opplever store endringer i samfunn- og arbeidsliv, trenger vi ikke sette alt «på vent». Hodejegerne tilbyr digitaliserte versjoner av alle våre tjenester:

Slik holder vi prosessene i gang via digitale plattformer
Selv om vi befinner oss i en ekstraordinær situasjon, jobber vi for å holde alle rekrutteringsprosesser i gang. Dette innebærer selvsagt at vi må tilpasse arbeidet vårt på mange måter. Likevel lover vi alle våre kunder, samarbeidspartnere og kandidater at vi skal levere rekrutterings- og rådgivningstjenester av høyeste kvalitet – via digitale plattformer. Noen av måtene vi gjør dette på er via videokonferanser og telefonmøter:

  • Videomøter med oppdragsgivere
  • Videointervjuer
  • Nettbaserte personlighetstester og kvalitetssikring av kandidater
  • Karriererådgivning via videosamtaler og/eller telefon
  • Intervjutrening via videosamtale, samt gjennomgang og utforming av CV via mail og videosamtale

Les mer om Hodejegerne eller ta kontakt med oss for å få vite mer om våre tilbud.